Zapraszamy do zapoznania się z oferowaną przez nas technologią służącą do zdejmowania różnego rodzaju farb z różnych detali.
Dla zobrazowania możliwych do zastosowania procesów posłużymy się naszym produktem dedykowanym do zdejmowania farby z ALUFELG.
Usuwanie powłok lakierniczych następuje najczęściej w odpowiednio dobranym do rodzaju farby, środowisku chemicznym.
W przedstawionej poniżej myjni (rys. 1) specjalny podnośnik dokonuje zanurzenia felgi w komorze myjni, gdzie następuje proces usuwania powłoki lakiernicznej. Niektóre powłoki ulegają rozpuszczeniu, inne odchodzą płatami. Bywa tak, że na detalu pozostaną resztki lakieru, co wymaga usunięcia ich wodą pod wysokim ciśnieniem, do czego można wykorzystać myjnię natryskową. Poniżej przedstawiono zdjęcia odrębnych urządzeń, ale z powodzeniem możemy przygotować dla Państwa urządzenie (linię technologiczną), która będzie posiadała odpowiednio skonfigurowane stacje robocze, sterowanie (temperaturą cieczy, transporterem, natężeniem ultradźwięków, itp) gdzie w sposób zautomatyzowany alufelga (lub inny detal) będzie przechodził przez kolejne etapy oczyszczania, aż po końcowe zabezpieczenie detalu (pasywację).
Na Państwa życzenie możemy zbudować wielokomorowy ciąg technologiczny, który będzie realizował następujące etapy procesu zdejmowania powłoki lakierniczej:
chemiczne rozpuszczanie (usuwanie) powłoki lakierniczej -> mycie natryskowe (lub ultradźwiękowe) z resztek lakieru -> zabezpieczenie detalu -> osuszanie
Każda z tego typu myjni może posiadać odpowiedni system bieżącego usuwania zdjętego lakieru, tak aby proces mycia nie był zakłócony przez nadmierną ilość odpadów, a te mogły być w sposób bezpiecznych usuwane z procesu.
⇒ ⇒